ألغت ترامب الاتفاق مع كوبا
ألغت ترامب الاتفاق مع كوبا
Bu yazı 18 kez okundu... kez okundu.
17 Haziran 2017 11:45 tarihinde eklendi

ذكرت دونالد ترامب رئيس الولايات المتحدة للبلاد في كلمته اليوم في ميامي أن تطبيع العلاقات بين كوبا ووضع حد لهذه العملية.

“جعلني تماما من جانب واحد كما كوبا الإدارة السابقة من شأنه إلغاء صفقة” وقال في كلمة وجهها إلى رئيس أنصار ترامب. هذه التصريحات قوبلت ترامب مع التصفيق من قبل الجمهور استمع له.

وقال ترامب أيضا أن تم إطلاق سراح جميع السجناء السياسيين عن طريق إزالة الحظر المفروض على كوبا في هذا البلد. تطوير ورقة رابحة لحرية التعبير في كوبا، والسماح للأحزاب السياسية، والانتخابات الحرة وطلب اليه ان تكون مفتوحة للتفتيش الدولي.

“، في التدفق إلى الوكالات العسكرية والاستخباراتية للدولار الأمريكي، الذي هو المصدر الرئيسي للنظام كاسترو بالتأكيد لن تسمح” قال الرئيس ترامب فيما يتعلق بالعلاقات التجارية بين البلدين. هذا البيان الذي أدلى به رئيس ترامب الجيش الكوبي يعني التجارية مع الشركات التي تتعامل ذراع الأعمال، والمعروفة باسم GAES. وقال انه لا تزال تدار الشركة من قبل الزعيم الكوبي راؤول كاسترو يتولى العريس. “، وحصل الدخل حتى كنت متأكدا من الوصول إلى الناس مباشرة، وسوف تشديد الحصار وحظر على السياحة” قال ترامب في هذه المرحلة.

واضاف “اذا الشعب الكوبي من تلقاء نفسها، وسوف إلغاء الاتفاق القائم لا تركنوا إلى عقد صفقة أفضل لالأمريكيين من أصل كوبي وأمريكا”، وقال على الفور بعد الرئيس دونالد ترامب المحدد في رسالة صدرت على تويتر، وقال انه.

وعلى الرغم من القرار الأخير من قبل أمريكا التي اتخذت، وسوف تستمر للحفاظ على فتح سفارتها في هافانا.

President of the United States, Donald Trump, announced today that his speech in Miami ended his country’s normalization of relations with Cuba.

Speaking to President Trump supporters, he said, “I am canceling the Cuban deal that the former administration has completely unilaterally canceled.” These expressions of Trump were met with applause by the crowd listening.

Trump also said that unless all political prisoners in Cuba were released, the embargoes applied to this country would not be removed. Trump demanded the development of freedom of expression, the granting of political parties, and free and internationally clear elections in Cuba.

Regarding commercial relations between the two countries, President Trump said, “We certainly will not allow the American dollars to flow into the military and intelligence units, which are the main source of the Castro regime.” With this statement, President Trump means trading with the Cuban army, GAESA, known as the business arm. The administration of the company is still under the responsibility of Cuban leader Raul Castro. Trump said, “We will tighten the tourism ban and embargo until we are confident that the proceeds earned come directly to the public.”

“If Cuba is not willing to make a better deal for his people, the American Cubans and America, I will cancel the deal,” President Donald Trump said in a message posted on Twitter immediately after he was elected.

Despite new decisions, the US will continue to keep its embassy in Havana open.

Benzer yazılar
Yazar
maviay sohbet
sohbet chat ve arkadaşlık sitesi
Yorumlar

Bu Yazıya 0 Yorum Yapılmış

Henüz yorum yapılmamış

Yorum Yap

Copyright © 2017. Tüm Hakları saklıdır. Sohbet
yukarıya Çık
%d blogcu bunu beğendi: